Iskalnik pnevmatik Dealer Finder

Pravilna napolnjenost

S pravo količino zračnega tlaka bodo vaše pnevmatike delovale bolje, se manj obrabile in prihranile gorivo. »Pravi nivo« zračnega tlaka za originalno opremo ali pnevmatike enake velikosti določi proizvajalec vozila in je lahko različen za sprednje in zadnje pnevmatike. Pri svojem Toyojevem distributerju ali prodajalcu preverite, ali nadomestne pnevmatike na vašem vozilu niso več enake velikosti kot pnevmatike O.E.

 
Kje najti pravilno napoljnenost
 
Priporočeni pritisk na ploščici ali nalepki boste našli v podboju vrat, predalu za rokavice ali v bližini pokrovčka za gorivo. Če vaše vozilo nima tablice, preverite navodila za uporabo ali se posvetujte s proizvajalcem vozila, proizvajalcem pnevmatik ali lokalnim prodajalcem pnevmatik. Na tablici pnevmatike so navedeni največja obremenitev vozila, tlak v hladnih pnevmatikah in velikost pnevmatik, ki jo priporoča proizvajalec vozila..
 

 
Uporaba merilnika tlaka v pnevmatikah
 
S površnim pogledom ne morete vedeti, kdaj so pnevmatike premalo napolnjene. Za določanje tlaka v pnevmatikah vedno uporabite natančen merilnik tlaka v pnevmatikah..
 

 
Kdaj preveriti tlak v pnevmatikah
 
Preverite tlak v pnevmatikah (vključno z rezervno) vsaj enkrat na mesec in pred vsakim daljšim potovanjem. Pnevmatike je treba preveriti, ko so hladne (preden prevozijo kilometer). Če morate do točke polnjenja zraka voziti več kot kilometer, izmerite in najprej zabeležite znižani hladni tlak vsake pnevmatike. Ob prihodu na bencinski servis ponovno izmerite tlak vsake pnevmatike in če se je tlak povečal, prilagodite količino potrebnega dodatnega zračnega tlaka. Na primer, če mora biti hladni tlak 35PSI, izmerjeni hladni tlak je bil 28PSI, trenutni izmerjeni topli tlak pa je 33PSI, morate tople pnevmatike napihniti na 40PSI in jih ponovno preveriti, ko so hladne.
 

 
Kako pnevmatike izgubijo tlak?
 
Pnevmatike naravno izgubijo pritisk skozi proces prepustnosti. Spremembe zunanje temperature lahko vplivajo na hitrost, s katero pnevmatike izgubljajo zrak. Ta sprememba je bolj izrazita v vročem vremenu. Na splošno bo pnevmatika izgubila en ali dva kilograma zračnega tlaka na mesec v hladnem vremenu ali celo več v vročem vremenu. Ne pozabite, da je nezadostna napolnjenost glavni vzrok za okvaro pnevmatik, zato redno preverjajte tlak napolnjenosti.
 

 
Drugi nasveti
 
Nikoli ne »izpuščajte« ali zmanjšajte zračnega tlaka, ko so pnevmatike vroče. Običajno je, da se tlak zaradi vožnje poveča.
 
Prepričajte se, da so vsi ventili in podaljški pnevmatik opremljeni s pokrovčki ventilov z gumijastimi tesnili, ki preprečujejo umazanijo in vlago. Ob vsaki zamenjavi pnevmatike imejte nameščen nov sklop ventilov.
 
Nezadostna napolnjenost ali preobremenitev povzroča čezmerno vročino in lahko povzroči okvaro pnevmatik, kar lahko povzroči poškodbe vozila in/ali resne poškodbe ali smrt.