Iskalnik pnevmatik Dealer Finder

E-ravnotežje

Nova tehnologija e-ravnotežja pri Toyo Tires za pnevmatike za gospodarska tovorna vozila izboljšuje temeljne karakteristike zmogljivosti in njihovo medsebojno združljivost. Te značilnosti so življenjska doba pnevmatik, nepravilna odpornost proti obrabi, vzdržljivost in poraba goriva. Vse te izboljšave pripomorejo k znižanju obratovalnih stroškov voznega parka in okolju prijaznejšim pnevmatikam za e-ravnotežje.

Pravzaprav so bile s pomočjo e-ravnotežja zasnovane pnevmatike M137, M154 in M657, imenovane za preverjene tehnologije s programom EPA’s SmartWay.

Nove tehnologije e-ravnotežja vključujejo izboljšave na področjih ohranjanja profila tekalne plasti, zadrževanja žlebastega profila in splošne simulacije za optimalno zasnovo pnevmatik.

Ohranjanje profila tekalne plasti

Pnevmatike, ki uporabljajo e-ravnotežje, imajo izboljšano ohranjanje profila tekalne plasti, kar pomeni manjšo rast storitev v primerjavi z običajnimi pnevmatikami. Bolj sploščen polmer tekalne plasti zagotavlja optimizirano obliko odtisa, kar ima za posledico enakomerno obrabo, manj nepravilne obrabe in daljšo življenjsko dobo. Obremenitev roba pasu se zmanjša za približno 30 %, kar pripomore tudi k izboljšanju ohranjanja profila tekalne plasti.

Simulacija obnašanja vozila

Modri tovornjak: e-ravnotežje
Rdeči tovornjak: brez e-ravnotežja
Pnevmatika z e-ravnotežjem ima boljše vozne lastnosti kot pnevmatika brez e-ravnotežja.
V: 40 km/h Kot krmiljenja 90°

Ohranjanje žlebastega profila

Pnevmatike, ki uporabljajo e-ravnotežje, imajo večjo togost žlebov, da dosežejo izboljšanje zadrževanja žlebastega profila. To vodi do zmanjšanja nepravilne obrabe in izboljšanja vzdržljivosti. Profil žlebastega območja se ohrani tudi po servisu. Povečana togost žlebov se doseže z uporabo jedra žlebov z visoko togostjo, ki je nato obdano z gumo z visoko togostjo. V območju polnila žlebov se uporablja tudi guma z nizko vsebnostjo toplote. Obremenitev na robu zavoja se zmanjša za približno 20 % v primerjavi z običajnimi pnevmatikami.

Simulacija

Pri e-ravnotežju se uporabljajo štiri simulacijske tehnologije. Nepravilna obraba pnevmatik, sprememba profila pnevmatike, hrup tekalne plasti in obnašanje pri upravljanju vozila. Vsa ta področja analiziramo s skrbnim premislekom, kako vplivajo drug na drugega. Ta nova simulacijska tehnologija omogoča optimizacijo zasnove pnevmatik z veliko večjo natančnostjo, kot je bilo mogoče prej.